Image
Rollen in het vastgoed - Portefeuillemanagers

Zet jij je in om maatschappelijk vastgoed optimaal in te richten en te benutten voor het behalen van beleidsdoelen? Dat is een uitdagende en veelzijdige taak, waarbij je voortdurend wordt geconfronteerd met nieuwe vraagstukken. Gelukkig sta je er niet alleen voor: samen met vakgenoten kun je sparren, kennis delen en oplossingen vinden voor gemeenschappelijke uitdagingen. Heb je toch een onbeantwoorde vraag? Wij duiken erin, doen onderzoek en komen terug met een stappenplan, tool of praktische handreiking. Zo versterken we samen het maatschappelijk vastgoedbeheer en tillen we het naar een hoger, professioneler niveau.

Waarom deelnemen?

  • Leer van praktijkvoorbeelden en de ervaring van collega’s.
  • Bespaar tijd en verbeter de kwaliteit van je vastgoedsturing.
  • Werk samen aan oplossingen die bijdragen aan lokale beleidsdoelen.

Voor wie is het netwerk?

Dit netwerk is er voor medewerkers van gemeenten of schoolbesturen die zich richten op vastgoedsturing en portefeuillebeheer. Of je nu net begint of al jaren ervaring hebt, hier vind je inspiratie, kennis en collegiale ondersteuning.

Hoe werkt het?

Vanuit de kernvraag ‘Hoe stuur je als gemeente optimaal op je vastgoedportefeuille om beleidsdoelen te behalen?’ komen we drie keer per jaar samen. De resultaten worden meegenomen in de publicatie Van beleid naar ruimte, zodat jouw input ook verder impact heeft.

Daarnaast kun je online actualiteitencolleges volgen waarin je kennis opdoet over specifieke onderwerpen.

Waar en wanneer?

De bijeenkomsten vinden plaats op inspirerende locaties bij onze partners of in De Rooie Cent in Amersfoort. Soms organiseren we (extra) online sessies, zodat je ook vanuit huis/kantoor kunt deelnemen.

Bijeenkomsten voor 2025 zijn gepland in:

  • het voorjaar (maart/april)
  • het najaar (september/oktober)
  • Maatschappelijk vastgoeddag 2025

De precieze data worden binnenkort bekendgemaakt. Je ontvangt (na aanmelding) van ons natuurlijk een persoonlijke uitnodiging.

Als deelnemer van dit netwerk ben je ook van harte welkom bij onze actualiteitencolleges.

 

 

Doe mee!

Doe mee aan dit netwerk, vergroot je kennis, blijf up-to-date en werk mee aan het professionaliseren van het vakgebied. Neem contact met ons op via 033-258 4337 of via info@bouwstenen.nl.

Organisatie & informatie

Renée Petiet faciliteert het netwerk inhoudelijk. Ook zorgt zij voor de verbinding met het bredere netwerk. Gertjan Kolkman is verantwoordelijk voor de planning en organisatie binnen het netwerk om een succesvolle ervaring te creëren. Voor vragen over deelname, wensen of opmerkingen kun je altijd even contact met hen opnemen.

 

 Renée Petiet   Gertjan

Renée Petiet 

 

Gertjan Kolkman
Programma   Event Manager

06 - 24090428

 

06 - 35634898

Meer informatie

  • Publicatie: De Rol: 'Portefeuille managen' uit 'Rollen in het vastgoedmanagement' (Bouwstenen, 2017)
  • Publicatie: Reisroute - naar een gemeentelijk portefeuilleplan (Bouwstenen, 2017)
  • Publicatie: Spelregels vastgoedmanagement (Bouwstenen, 2016)
  • Webinfo: Spelregels portefeuillesturing (Bouwstenen)
  • Webinfo: Ontwikkelwerk van Beleid naar Ruimte (Bouwstenen) 

Portefeuille SturingBeleidFacilitair managementLevencyclus beheerAccountmanagement