Versterk je rol als accountmanager van maatschappelijk vastgoed
Ben jij degene die ervoor zorgt dat het maatschappelijk vastgoed floreert? Jij houdt in contact met de huurders/gebruikers alle ballen hoog: contracten, financiële zaken, bezetting, onderhoud, programmering en planning. Je signaleert als er een verbouwing nodig is, je bespreekt ambities met gebruikers, en ziet erop toe dat de huur wordt betaald en aan alle regels wordt voldaan. Daarin kom je telkens weer voor nieuwe uitdagingen te staan. Je bent van harte uitgenodigd deel te nemen aan dit nieuwe netwerk, de plek waar je inspiratie, kennis en collegiale ondersteuning vindt!
Voor wie is dit netwerk?
Dit netwerk is speciaal voor professionals bij gemeenten en scholen die verantwoordelijk zijn voor het goed functioneren van het maatschappelijk vastgoed. Of je nu net begint of ruime ervaring hebt, hier kun je leren van collega’s en samen werken aan oplossingen.
Waarom deelnemen?
- Leer van praktijkvoorbeelden en deel ervaringen met vakgenoten
- Bespaar tijd en bereik meer met je gebouwen
- Werk samen aan toekomstbestendig en doelgericht vastgoedgebruik
Hoe werkt het?
Het netwerk komt minimaal twee keer per jaar bij elkaar rond thema’s die voor jou relevant zijn. De bijeenkomsten zijn praktijkgericht en bieden volop ruimte om vragen, actualiteiten en kennis te delen. Tussendoor kun je altijd terecht bij je netwerkcollega’s voor collegiale uitwisseling. Waar nodig, schakelen we experts in of verdiepen we ons in specifieke vraagstukken, zodat je praktische handvatten krijgt om mee aan de slag te gaan.
Daarnaast houden we online actualiteitencolleges. Zo ben je in een korte tijd gelijk up-to-date met betrekking tot de nieuwste ontwikkelingen en inzichten voor jouw dagelijkse praktijk.
Waar en wanneer?
De bijeenkomsten vinden plaats op inspirerende locaties bij onze partners of bij ons in De Rooie Cent in Amersfoort. Soms organiseren we extra online sessies, zodat je ook vanuit huis of kantoor kunt deelnemen.
Bijeenkomsten voor 2025 zijn gepland in:
- het voorjaar
- het najaar
- Maatschappelijk vastgoeddag 2025
De precieze data worden binnenkort bekendgemaakt. Je ontvangt na aanmelding een persoonlijke uitnodiging, ook voor eventuele online sessies. Als deelnemer van dit netwerk ben je ook van harte welkom bij onze actualiteitencolleges.
Doe mee!Doe mee aan dit netwerk, vergroot je kennis, blijf up-to-date en werk mee aan het professionaliseren van dit vakgebied. Neem contact met ons op via 033-258 4337 of via info@bouwstenen.nl. |
Organisatie & informatie
Renée Petiet faciliteert het netwerk op inhoudelijk vlak en zorgt voor de verbinding met het bredere netwerk. Gertjan Kolkman is verantwoordelijk voor de planning en organisatie binnen het netwerk. Neem gerust contact met hen op!
Renée Petiet | Gertjan Kolkman |
Programma | Event Manager |
06 - 24090428 | 06 - 35634898 |
Meer informatie
- Publicatie: De rol Accounts managen uit 'Rollen in het vastgoedmanagement' (Bouwstenen, 2017)